Wildstone kondigt met trots aan dat zij Gold Event Sponsor is van het, langverwachte, World Out of Home Organization (WOO) Europe Regional Forum 2024, dat plaatsvindt in het Mélia Hotel in Milaan van 4 tot 6 november 2024. Dit is WOO's eerste live Europese Regionale Forum, dat op een cruciaal moment komt voor de out-of-home-industrie (OOH).
Volgens de laatste Global Expenditure Survey van de WOO heeft Europa nu Noord-Amerika overtroffen op het gebied van Out of Home (OOH) reclame-uitgaven, met een omzet van $10,3 miljard. Een belangrijke factor van deze groei is de digitalisering van de sector; in Europa zijn investeringen in Digital Out of Home (DOOH)-infrastructuur goed voor 39,2% van de totale OOH-inkomsten, wat meer is dan het mondiale gemiddelde.
Als toonaangevende eigenaar van outdoor media-infrastructuur in Europa, met meer dan 5.300 OOH-activa in zijn portefeuille, loopt Wildstone voorop in de digitale transformatie van de sector. Wildstone is momenteel actief in zes Europese landen en werkt samen met media-exploitanten door nieuwe OOH-locaties, expertise en kapitaalinvesteringen aan te bieden, die nodig zijn om sites te digitaliseren. Deze samenwerking stelt media-eigenaren in staat de groei te versnellen, de omzet te verhogen en zich te concentreren op hun kernactiviteit: het verkopen van OOH-advertenties, terwijl Wildstone de digitalisering en het onderhoud voor haar rekening neemt.
Ivo ter Wee, Business Development Director – Europe, Stefan Bergler, DACH Regional Director, en Lydia Thomas, Partnerships Manager UK, zullen Wildstone vertegenwoordigen op het forum, waar zij beschikbaar zullen zijn om de nieuwste projecten van het bedrijf in verschillende gebieden en de mogelijkheden voor samenwerking te bespreken.
WOO Milan wordt een inzicht gevend evenement dat marktleiders uit heel Europa samenbrengt. Het forum zal verschillende cruciale onderwerpen behandelen die relevant zijn voor de zich ontwikkelende OOH-industrie, waaronder:
Het laten groeien van de sector – samenwerken en de belangrijke rol van nationale verenigingen
Het behouden van OOH concurrentievoordeel
OOH-groei stimuleren via doelgroep meting
OOH – Een natuurlijk thuis voor grote creativiteit
Hoe om te gaan met de duurzaamheidsuitdaging
Toenemend belang van datagebruik in OOH
OOH gemakkelijker maken om te kopen – De groeiende impact van automatisering en programmatische inkoop van OOH
Als Gold Event Sponsor kijkt Wildstone ernaar uit om op het forum met marktleiders in contact te komen. We willen graag inzichten delen en mogelijkheden verkennen die de toekomst van de OOH-sector in Europa en daarbuiten zullen helpen vormgeven.